akisch.blogg.se

Personligt!

Helgen.

Kategori: Allmänt

Fredagen började uruselt med en allergisk reaktion. Fick avboka eftermiddagens träningspass. I övrigt var fredagen en väldigt seg dag med mycket sömn. Att sova bort allt är en alldeles utmärkt idé och behandling mot allergiska reaktioner. 
 
Lördagen var en väldigt bra dag även om jag kände lite svag sedan dagen innan men inget som störde en på så sätt. Åkte ut till ena morbrodern då han fyllde år. Hann dock inte stanna så länge då jag även skulle hem till Emma och Petrus då de hade sitt 30års firande. 
 
Hos Emma så var det mycket prat och träffar med många olika okända människor även om två av dem (som inte var Emma och Petrus) var lite bekanta för mig då vi träffats innan. Vi hade femkamp under kvällen och en form av rolig charader. Tro mig, den idén tänker jag anamma inför nästa år ;) Eller så gör man en femkamp som handlar om mig. Har väl ungefär lika många vänner som jag har systrar med tillhörande män, haha. Okej, nu lät det som om mina systrar har mer än en man var men så vitt jag vet har de bara en man var. 
 
Idag åkte jag ut och hämtade lilla Svante. Han som var tänkt att heta Gacy. Tussie är väl inte stormförtjust i den idén ännu men om några dagar så kommer de utan problem vara vänner. Hon attackerar inte utan fräser bara om han kommer för nära vilket i sig är bra, kattbråk är aldrig kul. 
 
 
Kommentera inlägget här: